Jak kupować?

Zakupy w kilku krokach

1. Wyszukaj produkt poprzez wyszukiwarkę - wpisując słowo klucz np. brelok, lub przejrzyj katalog produktów zaprezentowanych w poszczególnych zakładkach kategorii produktów.

2. "Kliknij" na wybrany produkt i przeczytaj opis, czy spełnia Twoje wymagania. Podane ceny są w kwotach brutto, bez kosztów znakowania i kosztów dostawy.

3. Jeżeli masz pytania to możesz je wysłać poprzez okienko aktywne pod kopertą "zapytaj o produkt".

4. Jeżeli decydujesz się na zakup to dodaj produkt do koszyka.

5. Możesz dalej kontynuować zakupy, lub przejść do sfinalizowania transakcji.

6. Na stronie "zawartości Twojego koszyka" możesz sprawdzić poprawność wprowadzonych danych, zwiększyć lub zmniejszyć ilość zamawianych produktów (zmiana cyfry w okienku ilość) i naciśnij przycisk przelicz.

7. Następnie wybierz kuriera i sposób płatności.

8. Jeżeli wszystkie dane są prawidłowe naciśnij przycisk "zamawiam".

9. Zamówienie możesz złożyć jako klient zarejestrowany lub niezarejestrowany (zakup jednorazowy).

10. Klienci zarejestrowani mają dodatkowe przywileje, takie jak:

 

  • podgląd statusu realizacji zamówień i historii zakupów,
  • brak konieczności wprowadzania swoich danych przy kolejnych zakupach,
  • możliwość otrzymania rabatów i kuponów promocyjnych.

11. Klienci zarejestrowani logują się na stronę i automatycznie wchodzą na stronę swojego zamówienia, sprawdzają poprawność danych do wysyłki (mogą zmienić adres dostawy). Następnie należy "kliknąć" na przycisk podsumowanie.

12. Klienci niezarejestrowani klikają przycisk "złóż zamówienie" i na kolejnej stronie wprowadzają dane niezbędne do skutecznej dostawy. Następnie należy "kliknąć na przycisk podsumowanie.

13. Każdy z klientów otrzyma potwierdzenie złożenia zamówienia na adres mailowy wpisany do rejestru lub podany przy złożonym zamówieniu. W mailu będą zawarte informacji dotyczące sposobu realizacji płatności, np. dane do przelewu oraz faktura proforma.

14. Płatność musi być zrealizowana w ciągu 7 dni. Brak wpłaty po tym okresie jest równoznaczny z rezygnacją z zakupu. W takim przypadku dostawa nie zostanie zrealizowana.

15. W przypadku otrzymania płatności w terminie przekraczającym 4 dni robocze od daty złożenia zamówienia, może nastąpić rekalkulacja ceny produktu w sytuacji wystąpienia różnic kursowych (dotyczy produktów sprowadzanych z zagranicy).

16. Realizacja dostawy odbywa się od dnia następnego po dniu zaksięgowana zapłata za towar.

17. Wraz z towarem będzie dostarczona faktura VAT.

18. Sprawdzenia towaru należy dokonać w obecności kuriera lub pracownika Poczty Polskiej – w przypadku nieprawidłowości należy sporządzić protokół szkody nie przyjmując towaru.

19. W wyjątkowej sytuacji zastrzegamy możliwość wstrzymania realizacji zamówienia w przypadku braku towaru lub jego wycofania z rynku.

 

 

Stany dostępności

1. Większość produktów jest dostępna w magazynie. Standardowa dostawa to 5 dni roboczych od dnia wpłaty.

2. Jeżeli przy produkcie jest informacja "na zamówienie" to dostawa odbywa się w ciągu 10 dni roboczych od dnia zapłaty za towar.

3. W przypadkach szczególnych termin realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu. Każdorazowo Klient jest informowany o takim przypadku.

 

Sposoby płatności
Za zamówiony towar można zapłacić: 

  • gotówką przy odbiorze osobistym towaru (do wartości 500 zł netto); 
  • przelewem bankowym.

 

Kody rabatowe, zniżki i promocje
Dla stałych klientów udzielamy rabatów odpowiednio do wysokości zrealizowanych zakupów (sumowane zakupy od momentu rejestracji).

Przekroczona kwota:

1000,00 zł - 2% rabatu na kolejne zakupy

2000,00 zł - 3% rabatu na kolejne zakupy

3000,00 zł - 5 % rabatu na kolejne zakupy

W przypadku zakupów hurtowych (powyżej 50 sztuk) ceny są oferowane indywidualnie.

 

Twoje konto - sprawdzanie stanu zamówień
Każdy zarejestrowany klient może w każdej chwili sprawdzić swoje dane, zmienić je lub usunąć.

 


do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl